Tájékoztató a tárgyfelvétel menetéről

Utolsó módosítás: 2020. október 19.

Tisztelt történelem szakos hallgatók!

A 2020/2021. tanév őszi félévére vonatkozó tárgyfelvétel kapcsán az alábbiakról tájékoztatom Önöket:

  • Limitemelési, kurzushirdetési és egyéb ehhez hasonló kéréseiket kizárólag az itt belinkelt űrlapon keresztül lehet benyújtani. (Ez a http://tortenelem.uni-eger.hu honlapon a Hallgatóinknak menüpontban is megtalálható.) Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy kizárólag ebben a formában jelezhetik a szemináriumok bővítésére vonatkozó igényeket, egyéb formában (email, telefon) nem tudjuk rögzíteni azt.
  • Kizárólag a Történelemtudományi Intézet által meghirdetett kurzusok kapcsán felmerült problémákban tudunk segíteni!
  • Mindenkitől egyénileg várjuk a felmerült igények jelzését. Csoportos bejelentéseket tehát nem tudunk elfogadni.
  • Az Intézet munkatársai szeptember 7-e UTÁN összesítik a kéréseket, és a Neptun zárása előtt lépéseket tesznek az indokolt és a rendelkezésre álló kapacitások függvényében vállalható igények teljesítése ügyében. Erre előreláthatólag szeptember 8-9-én kerül majd sor.
  • A tárgyfelvétel során vegyék kérem figyelembe, hogy egyes tárgyak kifejezetten bizonyos képzések (pl. BA, osztatlan, tanító, MA) és évfolyamok számára kerültek meghirdetésre. Erről az adott kurzus megjegyzés rovatában tájékozódhatnak.
  • CV-s kóddal csak olyan tárgyakat lehet felvenni, amelyek teljesítésére korábban már kísérlet történt.
  • A regisztrációs hét lezárulta után a szokásoknak megfelelően áttekintem a Neptunt, és a fentieknek nem megfelelő, vagy egyéb módon szabálytalan tárgyjelentkezéseket töröltetem!

Üdvözlettel,
Dr. Pap József s.k.
intézetigazgató


< Vissza