- Intézetünk
- |
- Szervezet
- |
- Hallgatóinknak
- |
- Munkatársaink
- |
- PhD
- |
- Tudomány
- |
- E-könyvek
- |
- |
- Verseny
- |
- FELVI
Tájékoztató a tárgyfelvétel menetéről
Utolsó módosítás: 2020. december 02.
Tisztelt történelem szakos hallgatók!
A 2020/2021. tanév tavaszi félévére vonatkozó tárgyfelvétel kapcsán az alábbiakról tájékoztatom Önöket:
- Limitemelési, kurzushirdetési és egyéb ehhez hasonló kéréseiket kizárólag az itt belinkelt űrlapon keresztül lehet benyújtani. (Ez a http://tortenelem.uni-eger.hu honlapon a Hallgatóinknak menüpontban is megtalálható.) Felhívjuk mindenki figyelmét, hogy kizárólag ebben a formában jelezhetik a szemináriumok bővítésére vonatkozó igényeket, egyéb formában (email, telefon) nem tudjuk rögzíteni azt.
- Kizárólag a Történelemtudományi Intézet által meghirdetett kurzusok kapcsán felmerült problémákban tudunk segíteni!
- Mindenkitől egyénileg várjuk a felmerült igények jelzését. Csoportos bejelentéseket tehát nem tudunk elfogadni.
- Az Intézet munkatársai február 2-a UTÁN összesítik a kéréseket, és a Neptun zárása előtt lépéseket tesznek az indokolt és a rendelkezésre álló kapacitások függvényében vállalható igények teljesítése ügyében. Erre előreláthatólag február 3-4-én kerül majd sor.
- A tárgyfelvétel során vegyék kérem figyelembe, hogy egyes tárgyak kifejezetten bizonyos képzések (pl. BA, osztatlan, tanító, MA) és évfolyamok számára kerültek meghirdetésre. Erről az adott kurzus megjegyzés rovatában tájékozódhatnak.
- CV-s kóddal csak olyan tárgyakat lehet felvenni, amelyek teljesítésére korábban már kísérlet történt.
- A regisztrációs hét lezárulta után a szokásoknak megfelelően áttekintem a Neptunt, és a fentieknek nem megfelelő, vagy egyéb módon szabálytalan tárgyjelentkezéseket töröltetem!
Üdvözlettel,
Dr. Pap József s.k.
intézetigazgató